BAŞVURU İŞLEMLERİ
- Başvuru işlemlerinde Manisa Kart Danışma Merkezine vermiş olduğunuz Evrak, Kimlik Bilgileri eksiksiz olmalıdır.
Belirtilen şartları sağlamayan müşterilerimizin Başvuru Talepleri değerlendirilmeyecektir.
- İndirimli veya Ücretsiz kart taleplerinde istenilen evrakların kesinlikle tamamlanması gerekmektedir.
- 65 Yaş Kartları sadece 65 yaşını Gün ve Ay olarak doldurmuş vatandaşlarımıza verilmektedir.
VİZE İŞLEMLERİ
- Süreli kartlarda her yıl Vize işlemi yapılması zorunludur.
- Vize işlemi yapılmayan İndirimli, Ücretsiz veya Engelli kartlar ile biniş işlemi Normal tarife üzerinden gerçekleştirilir.
- TamKart da vize işlemi yükümlülüğü yoktur.
- Tüm Öğrencilerin vize işlemi yapılırken Güncel Öğrenci Belgesine gerek duyulmaktadır.
KIRIK KART İŞLEMLERİ
- Kartınızın kırılması durumunda içerisinde bulunan elektronik devre zarar göreceğinden Validatör okuma işlemi yapmamaktadır
- Kart muhafazası kullanıcı sorumluluğunda olduğundan, yeni bir kart başvurusunda bulunulması gerekmektedir.
- Eski kart içerisinde bulunan ücret miktarı yeni kartlara aktarılmaktadır.
ARIZALI KART İŞLEMLERİ
- Kullanmış olduğunuz kartlar'da Elektronik devre bulunduğundan çeşitli etkisel sebeplerden dolayı arızalanabilmektedir.
- Kartınızın arızalanması durumunda Validatöre Okutma işlemi ve Bakiye Yükleme işlemi yapılamamaktadır.
-
KAYIP KART İŞLEMLERİ
- Kartın kaybolması durumunda 0.(236) 232 19 00 No'lu telefona Kayıp Kart Bildirimi yapılması gerekmektedir.
- Kayıp kartınızın durumunu Manisa Kart Danışma Merkezimize başvuru yaparak öğrenebilir, dilerseniz yeni bir kart başvurusunda bulunabilirsiniz.
İNDİRİMLİ KARTLARIN BAŞKALARI TARAFINDAN KULLANILMASI İŞLEMİ
- Kişiselleştirilmiş(İNDİRİMLİ KART, ÜCRETSİZ KART ve ENGELLİ KART'ı) kartlar, başkaları tarafından kullanılamaz.
- Başkaları tarafından kullanılan(İNDİRİMLİ KART, ÜCRETSİZ KART ve ENGELLİ KART) kartlar tespit edildiği takdirde KARA LİSTEYE alınıp 1 yıl boyunca indirimli kart verilmemektedir.